so you think you can dance?erk..

entry kali ni nak citer pasal ape ek?
semalam time tga wat assignment yg berlambak tuh tibe2 jer rase bosan..then tgn ni mulela klik kat folder2 yg ade kat laptop ni..
hmm..klik kat folder picture.. mule la tgk gambar2 dulu..
mengimbau kenangan la plak..
mase2 gembire..mase2 sedih..semuenye teringat balik..
time suke duke yg tak mungkin bole lupe..
klik kat folder yg hanye aku tau ape isi kandungannye..
nampak pix dia..
only God knows how i miss him so much..
cepat2 tutup..
urghh..

klik plak kat folder video..
mule senyum balik..tgk video yg kawan aku rakam mase aku tga performance zapin dulu..
mase tu kat matriks..time tga aktif ngn bidang2 seni nih..
tepike gak pandai ker aku nari ek?
wat performance tarian..ade ke eh org kutuk or suke time aku nari tuh..
tapi tak kesah la..as long aku betul2 have fun mase menari tu
one thing aku tak wat perkare yg tak senonoh..
name pun nari tarian tradisional..takkan nk terkinje2 kot..hehe
memartabatkan seni tanah air kiter ape..aiceh..kuikuikui
dari darjah 4 aku mule menari sampaila masuk kolej..
disini aku tempekkan gambo2 semase zaman kegemilangan aku..
meh2 tengok..mesti korang susah nak cam aku..
mekap tebal katekan..kuikuiukui




name group tarian aku mase kat metrik melaka dulu:

PASMA (Persatuan Anak Seni Melaka)..hehe
time ni wat performance ala2 kehidupan as org kampung and nelayan

tarian jawa ngan kude kepang :)




kitorang wat kude kepang pakai kotak ngn tali rapia jer..kreatif kan..hehe..



uhhh...mekap tebal tul..ekekek :p



tarian zapin kat kolej..nampak sopan jer..kuikui

Sekarang ni da tak menari dah..busy sgtla dengan study..aiceh..seb bek kolej aku ni jenis yg tiap2 semester ade jer performance dak2 kolej ni wat..walaupun tak involve tapi terubat gak la rindu nih..hehe
tapi kadang2 tu gatal gak nak join same..heheh
sonok menari nih..tak dinafikan la..
Ms.ezzah plak suker layan ape tu namenyer tarian ko tu ezah?
shuffle? erk..betulla kot..
hehe..wa memang terhibur la klu tgk lu wat lu punyer kareografer lu sndrik tuh..ekekeke

PS: if wa Suke Nari. Lu sebOk Ape?..
:P

Yang sedang mengenang kisah lama,

2 comments:

  Anonymous

February 7, 2009 at 4:16 PM

huiyo drjh 4 dh start menari ye....
dlu time skul kebangsaan ktne ye???
SK manjung ke??????

  aneeezz

February 8, 2009 at 1:55 PM

Anonymous: tak silap dari darjah 4..kat acs lumut..ingt lagi name cikgu yg ajar tarian mase sek rendah dulu..cikgu hamdan..hehe..ntah da kawen ke blum die..:P