er..adik iparku dari seberang?

Cuti krismas hari tu..
adik aku..Salam a.k.a Bang cik
ajak aku blk sekali..
so 24 Dec tu kitorang balik la umah aku yg kat seri manjung tu same2..
walaupun aku da bole balik 23 hb tapi aku sanggup gak tunggu adik aku blk 24 tu..siap tukar shif keje lagi padehal aku dapat keje shif pagi mase tu..kire sempat la klu aku nak blk ptg tu..tp aku decide baik blk ngn adik aku..ade gak teman nk bual dlm bas nti..
and plg penting keselamatan aku agak terjage dgn adenye adik aku ni sejak kes ragut hari tuh..ish.trauma aku..
tapi yg plg penting nye sebab duit tiket adik aku nak support..hehe
sayaaang bang chik..ekekekek
hmm..besela da jumpe..mcm la tak jumpe setaun..kitorang pun cite psl hal masing2..
and dlm family aku..adik aku ni ngn mak aku antare org yg plg aku percaye..
jarang la kami berahsie..
tapi kali ni aku tak byk sgt becerite..
so aku lebih byk mendengar celoteh adik aku..
jadi pendengar yg setia..huhu..
antare cite2 adik aku yg plg menarik hati aku adalah die ade affair ngn bdk umor baye aku..
uih..adik aku ni advance plak.
mule2 die cite aku cam takleh nak trime..
lainla klu die tu pmpuan..klu die dapat boipren yg baye aku mmg aku tak kisah sgt..
ni awek die yg same baye ngn aku..uhu..tue lagi due taun dari die tu..huhu
yg plg interested skali awek die tu dari Bandung indonesia..
ahh..sudah..mane plak adik aku dpt awek die ni..menurut cite die kenal mase ade konferens kat kl..awek die ni duta dari indonesia..huhu
haish..
sabar2...
tp takpe..dengar punye dengar n selepas melihat gambar awek adik aku tu yg bername sinda(klu tak silap aku la..huhu)..aku rase bdk tu baik..cantik banget..n yg penting she's a muslim..and she's from a good family..bapaknya seorang arsitek(arkitek) and bundanya a teacher..dan sinda ni juga bakal begelar guru yg mengajar bahasa jepun..

hmm..
okeyla..klu da jodoh die ngn org jauh aku redha kn aje..

ish..
jodoh aku plak..
hmm..
maleh pike..hahaha

2 comments:

  Ryehanna

January 6, 2009 at 2:49 AM

err.. nak bgtau anda telah kena TAG!!

  Ryehanna

January 6, 2009 at 2:54 AM

niesha, u've been tagged! *apsal aku nk komen ni asyik xkuar jer.. huhu