its called a breakup bcoz its broken

Hari tu aku pergi klcc..
cam beser la klu da hari hujung mgu ni bapak ramai gile org..
beserla org pempuan ni..
tga2 ekonomi gawat ni pun stil gak nk shopping..
tapi aku da tak wat bende2 membazir camtu..
dulu yer la..
nak beli baju la,kasut la,beg la..
kadang2 tu bkn aku shopping utk aku..aku beli and bagi kat org..
tapi skang nih x payah da
pegi kuar pun da tak ushar2 bende2 mepek camtu..
sorry k..hehe
takde da nk pike2 nk beli ape untuk insan tersyg..aiceh
so..kite truskan cite psl kt klcc tadi
klu tak kerane ade event kat klcc ni takde maknenye aku nak betandang ke sini..
baik aku pegi sogo lagi best kot..haha
ish..tak cite gak ape aku wat kat klcc nih..
bkn ape aku juz nk bazirkan mase kat kinokuniya jer..hehe
cari komik,novel yg besh2..huhu
and as usual i had found a novel.. title novel ni "Its called a breakup becoz its broken" by Greg Behrendt and Amiira Ruotola-Behrendt..
haha..tak pernah2 aku nak tepike nk bace novel dari site 'Love & romance'
aku tengok kulit buku die da mcm banyak org da bace..maybe best kot so aku ambek la and cari port best aku tepi tingkap belatar belakangkan pemandangan taman klcc..kire nampakla budak2 tengah debush2 mandi kat kolam yg ade kt tmn klcc tu..

novel ni bes gak..psl life after breakup..haha
menarik sebab wat kite tesedar..
tga aku bace novel ni byk gak la aku mengangguk n tersenyum (menandekan aku nengiyakan ape yg dikatekan oleh penulis)
so.klu korang nk tau lebih lanjut silekan la bace..
takkan la aku ni citekan kot..
kang da mcm keje kakak aku lak yg keje librarian kt PUO tu..haha
kene tulis sinopsis utk setiap buku2 kat library PUO tu.huhu
jgn isau..novel ni sesuai untuk kedua2 jantina and setiap peringkat umo..er..tapi budak yg sekolah lagi tidak dibenarkan bercinte k..tak sswaii.hehe

hmm..bace punye bace..dptla dlm 30 min aku spend mase bace novel ni..
uih..da mcm library..hehe
tapi tak dpt la nk bg habis bace..aku ade urusan lain plak..
so cam bese..
lpas bace jgn lupe ltak blk novel tu kat tempat die..
pantang tul nenek moyang aku klu bile aku dtg blk tak jumpe novel or bhn bacaan yg aku nk..huh
lagipun bile aku dtg blk aku akn trus beli..
so klu tak jumpe kang duit yg aku da bajet tuk beli novel tu aku gune beli selipar plak..
kan da bazir tu..
ish..

0 comments: