lepas geram..

ee..nak lepas geram...argghhh..
aku da mule benci lagu Fikirlah tu..ni sume gare2 pemikiran yg tak matang..
aku bukan jenis yg show off perasaan aku..tapi ini sudah melampau..
IRRITATING tau tak!!!
give me my space..i rili need dat..aku tak pernah pun kacau hidup org lain selame nih..and juz becoz before this ive been very nice it doesnt mean my life org lain leh tlg decide..
and klu gune seribu pujuk rayu pun it could not change anything..
and yes..im stubborn!
aku nak msg ke,nak jwb call ker,nk kuar ker,nak tidor ke..suke hati mak lah..
jgn gunekan ur pathetic life to get others sympathy..
jgn complicated kan kehidupan org lain same..
haa,,kan da speakimg da..klu aku da naik hangin nih mmg kuar la ayat2 penjajah nih..broken pun broken la..huhu..
tamau dengar lagu tu lagi lepas nih..
lirik die pun da takde bekesan pun..
tak de maknenye pun..
ish..da mcm "marahkan nyamuk kelambu dibakar jer nih"

3 comments:

  Anonymous

January 14, 2009 at 12:32 AM

salam....banyakkan sabar..

  ezzah

January 14, 2009 at 7:31 PM

ha ha ha.
kau fikirrrlaaa sendiriii nabil..
blublublublublub...

wa rase cm lu sorang je yg penah dgr lagu fikirlah tu..
cm x glemerr jer
naseb baek ah tak glemer.
nnt kalo gua pasang kang tak pepasal kene maki hamun kan?
muaha..

lagu aizat best!
hanya engkau yang mampu taklukaan hatikuu.. aku chiintaaa.. :P

  Unknown

January 15, 2009 at 10:44 PM

opppsss.... nape tuh?? errr....