Mee Banjir Udang

Hujung minggu lepas aku balik kampung halaman..hehe..bertolak dari pudu hari jumaat tu pukul 7.30 mlm..thanks kat adik yg jage kaunter bas Konsortium Ekspress..akak syg ko walaupun kite tak kenal tapi kesudian ko memberikan akak tiket bas kul 7.30 tu amat2 akak hargai..klu tak alamatnyer kul 12 mlm baru akak balik manjung..huhu..

Then..hari sabtu petang..tibe2 je mak ajak pergi Kuala Sepetang..(Kuale sepetang ni dekat area Taiping jer)...waaa...Sonoknye!! Tak terkire sonoknyer rase di hati ini apabila ape yg kite idam2kan tu menjadi kenyataan kan..haha..poyo giler ayat..hehe..bab2 mkn nih aku mmg suke sgt..hihik

Bagi korang yg tengok majalah3..korang mesti tau psl mee banjir udang makteh kat Kuala Sepetang nih..tapi bile pergi warung makteh tu..mak aih..ramai giler manusia..memang beratur la..tak larat nak tunggu lame2 sgt..so family aku decide mkn mee udang kat tempat lain..at least dpt gak ar merase mee udang kuala sepetang nih..and naseb kitorang baik..kedai mkn ni pun menghidangkan juadah mee udang yg sgt2 sedap..sehingga menjilat jari.hehe..:P

korang tengok jela juadah2 kat bawah tu..pasti korang terliur punyer..hehe





nilah kedai mak teh..urghh..congest giler la

ni kedai 2nd yg kitorang pegi..besh :)


nasi goreng udang..tak nampak pun nasik nye kan..hehe

nila mee banjir udang..huhu

taraa...ni kulit udang je tau..hehe..lepas ni jgn bersin2 dala ye arep..:P

sonok bile kumpul satu family nih..dpt mkn free..heheh:)





Asyik lapor jer aku nih..ekekek,,




7 comments:

  Anonymous

February 25, 2009 at 10:42 PM

ahahaha..inikah udang2 yg menyebabkan ogy terliur..hahaha

baju kuning tu mcm abg omar je..huhu

  Anonymous

February 26, 2009 at 12:32 PM

wah..ang de restoran ek...ni yg nk g nih...

  aneeezz

February 27, 2009 at 10:30 AM

sahole: haha..tau takpe..aku da janji ngn ogy klu die dtg umah aku,aku nak bwk die pegi..nak join tak sahul?hehe..

tula abang ipar i..ekekek

leen: eh.ni bkn restoren aku.ekekek

  Anonymous

February 27, 2009 at 3:59 PM

ahahahaha..kalo dh ade org ajak aku pegi la..hehehe bln 8 la pg..time aku konvo..

  aneeezz

March 1, 2009 at 11:29 AM

sahole: apsal nk kne tgu ko konvo plak?heheh..ade pape ke nih?hik3

  Anonymous

March 3, 2009 at 5:16 PM

aahahaha saje la..time tu aku banje..kalo jd la..hehe

  aneeezz

March 3, 2009 at 9:19 PM

sahole: ko nk blanje?ahaha..cepatla bln 8..tak sbr nih..ekekek