Buah Hatiku...

Biler da lamer tak blik umah mule la rase homesick..huhu..da tua2 cenggini pun windu umah lagi?eh..baru 22 thn kot..mude lagik..ekekek..
ala..nk wat camner sume org pun penah rase and bagi aku yg amat mementingkan kekeluargaan nih pastinya ingin selalu berade kat umah..hehe..hmm..camnela time aku da keje nanti..takkan nak blik umah selalu..ish..takpela..habis je bond 5 taun ngn IJN aku nak lari blk perak la..dok ngn mak abah..at least ade jugak org yg tengok2 and jage diorang..sedangkan org lain aku bole jage takkan la mak abah sendrik nak berkire tul tak..tapi yg sebebnarnyer banyak pekdah nyer klu dok ngan mak abah ni..tak perlu lah diterangkan kot..hik3

and rindu jugak kat 4 orang budak2 nakal nih..heheh..

feel like im the youngest sister and they both like my older brothers..ekekek..nak wat camner dek dpt kakak comel..:P (in the pix: bgchik,arep and irfan)

-irfan haziq-

syg sgt kat diorang nih :)bile la nak ade niece plak..hehe..(irfan ngn adik,ikhwan)

PS: entry kali nih byk psl family kan?

LOVE,


3 comments:

  ezzah

February 25, 2009 at 7:03 PM

ok, gua nak book irfan untuk anak gua ble? xpon untuk bakal anak kakak gua.

ikhwan tunggu beso duluh!

irfan dh ala2 muke cik bidin pulak!

  atok

February 25, 2009 at 9:45 PM

eh eh adik tu man u la.
anda ape pula?
eheh ;PP

  aneeezz

February 27, 2009 at 10:32 AM

peningkepale: hehe..nk mengeratkan silaturrahim nampaknyer..haha..

atok: saye sokong perak.ekekek