Teringat zaman kanak2 dulu..heee :)

Semalam chat ngn kakak aku dlm fb:

ayong: niesha..aku rase menyesal la semlm tercubit irfan kuat sgt..smpai berbekas
pipi dia.

aku: la..nape kamu cubit dia?

ayong: aku geram sgt..die curah air smpai hbs basah satu umah..ikhwan (adik irfan) smpai jatuh2 tergelincir..aku mrh la tp tak sangke la smpai tercubit kuat pipi dia

aku: hehe..la..besela tu budak2 nk membesar..kite pun cmtu gak kecik2 dulu..slalu gak kne marah ngn mak..so ko rasela cmne yg mak rase kn skang..hehe

ayong: haah..aku ingt lagi ko ngn salam kene kurung ngn mak dlm toilet..siap ckp "mak..ampun mak.."hik3 (siot tul kakak aku ingt lg cite ni..ahaha :P)

aku: salam la bongok..sape suh jatuhkan berus gigi dlm lubang jamban..xpasal2 aku pun kne skali..ahaha

ayong: haha..bkn berus sabut ker?

aku: berus gigila..hehe

ayong: haha..mak sampai gelak2 tau dgr korang mintak ampun..haha

aku: hehe..mak tga period kot time tu..kamu pun cmtu gakla skang nih..hik3



PS: Teringat betape garangnye mak dulu..hehe..tp kitorang tetap syg mak wlu cmne pun..hehe


2 comments:

  ezzah

November 21, 2009 at 4:32 PM

tak bleh blah part.. "mak ampunn mak"

kuakaukauaiaakauaua..
drama melayu btol!

  aneeezz

November 22, 2009 at 1:04 AM

hey..ini yg terjadi okey..
award given to mohd nur salam..hik3