Care2 nk lepaskan tensyen exam OSCE..: Tarian HAPPY FEET!


Pagi td kul 9.00 aku ade OSCE..OSCE ni cam exam poyo2 untuk budak2 yg medical line..ahaha
Risau gle mlm td sampai tido pun lambat..dala layan member aku ajak gayut..hmm sempat lg tuh..da smpai nk patah la tmpat gayut tu..line plak tak clear..jenuh gak la kuarkan pale ni kt tingkap semate2 nk dptkan line tepon..huhu

Aku lagi suke jawab paper dr OSCE ni..sbb aku ni jenis gabra gle..org gile pun tak gabra lebih cam aku..huhu..camne pun pagi2 lagi aku da msg kat mak mtk tlg doakan aku dapat wat lelok..and cam bese mak akn cakap..U're always in my prayer.. :)

OSCE ni ade bilik kuarantin..so klu da masuk bilik tu mmg takleh kuar dala unless after lepas OSCE..so klu nk kuar pegi toilet ke ape ker mmg tak dpt la klu da msuk bilik kuarantin tu..

Klu da namenye jenis kuat gabra phm2 jela..byk betul butterfly ni dlm perut..aku mmg tak suke feeling camnih..amd cam bese aku akan menghabiskan mase paling kejap 15 minit kat dlm toilet tu..cam bg emotional support la kt dalam bilik sekangkang kere tu..ahaha..

Tak tau la nk kate aku ni bertuah ke tak..disebabkan name aku bermula dari huruf 'A', aku adalah group yg paling awal kne masuk bilik OSCE tuh..huh..lagi sekali aku x suke feeling nih..hampeh gile..pastu mmber lain mulela mengharapkan aku akan bocorkan soklan exam kat diorang..huh..jgn harapla..ahaha

Apape pun..da settle da pun..hmm..aku agak berpuas hati la ngn prestasi aku hari nih..daripade tige stesyen..aku confident ngan 2 stesyen...kire bley tahan gak la..lagi pun examiner tu ade ckp aku wat bagus..ahaha..kembang kejap..hehe

Lepas tu aku jadi helper utk examiner..sonok plak jd helper kali nih sebab examiner tu baik and bagi nasihat kat aku..die cadangkan aku amek bahagian OT(operation theatre) bile aku keje kat IJN nanti..madam tu ckp duit masyuk woo..hehe..jgn risau madam..bakal difikirkan..ehe


hmm..ade lagi 2 stesyen esok..apela agaknye procedure yg kuer ek..

lu pikirla sendrik!...

klu gabra esok wat tarian Happy Feet lagi cam pagi tadi..hik3





0 comments: